Kapitel 2.

- Åh, vad chill! Säger Felicia och slänger sig på dubbelsängen. Sängen har ljusblått lakan, och på sängen ligger 5 stora, vita, fluffiga kuddar.
Jag ställer ner min resväska i hörnet på rummet och sätter på tvn.
Medans Nora och Emma lägger sig brevid Felicia så går jag och kikar runt i vårt hotellrum.
- Vad fint det är här... Kom och kolla utsikten! Säger Nora.
- wow.... vad vackert med solnedgången och allt... Säger Emma lugnt och imponerat.
Jag går också till fönstret för att se vad dom snackar om.
- Där borta ska vi vara! Säger nora och pekar på en stor gräsplätt brevid en stor damm och några parkbänkar.
Dom har även byggt upp scenen så allt är klart imorgon.
- Jag lägger mig. Orkar inte vara uppe längre, annars kommer jag väl dö imorgon på konsären... Mummlade jag.
- Jag med. Säger Nora och Felicia samtidigt och alla börjar plocka upp sina saker och bäddar upp där dom ska sova.
Jag går in i badrummet. Badrummet hade svart kakelgolv med vita väggar och ett badkar, handfat och toalätt.
Allt hade en stilren stil, allt såg så fräscht ut. Ett riktigt super hotell.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0